Psycholog / Seksuolog / Trener TUS – Katarzyna Miklas
Jestem absolwencką pięcioletnich studiów magisterskich na kierunku psychologia, na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ukończyłam także podyplomowe studia kwalifikacyjne w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego na kierunku Seksuologia praktyczna.
Specjalizuje się w pracy z dziećmi od 10 roku życia, młodzieżą i dorosłymi, ale mam także doświadczenie w pracy z młodszymi dziećmi związku z pracą w zespołach przedszkolnych.
Uważam , że w zawodzie psychologa ważnym elementem jest podnoszenie swoich kwalifikacji oraz kompetencji zawodowych stąd biorę udział w różnych szkoleniach z obszaru terapii i rozwoju dzieci i młodzieży, między innymi ukończyłam Studium Terapii Dzieci i Młodzieży w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii we Wrocławiu gdzie zdobyłam wiedzę niezbędną do pracy z dziećmi i młodzieżą . Zdobyłam także certyfikat Trenera Treningu Umiejętności Społecznych oraz Trenera Regulacji Emocji .
Obecnie jestem w trakcie szkolenia z Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach ( poziom podstawowy).
Doświadczenie zawodowe:
Pracuje obecnie jako psycholog szkolny w czterech szkołach i przedszkolach. W swojej pracy inspirację czerpię z różnych nurtów terapeutycznych, bardzo bliska jest mi terapia poznawczo-behawioralna oraz terapia systemowa, dużą wiedzę czerpię także z efektów badań jakie dostarcza nam neuronauka. Pracuje m.in. w obszarze samooceny, poczucia własnej wartości, radzenia sobie ze stresem, lękiem, obniżeniem nastroju.
W swojej praktyce łącze metody terapii poznawczo- behawioralnej oraz terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach.
W pracy kieruję się empatią, akceptacją i zrozumieniem. Pracuje zgodnie z Kodeksem Etyczno-Zawodowym Psychologa.
W centrum rozwoju Aperio zajmuje się terapią psychologiczną. Pracuje z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi. Swoją pomoc oferuje osobom doświadczającym trudności w sferze poczucia własnej własnej wartości, samooceny, radzenia sobie ze stresem, obniżenia nastroju oraz osobom poszukującym wsparcia w obszarach relacji z innymi. Czerpie głownie z metod terapii poznawczo-behawioralnej.